HTML

Győri Gyufalevelek

„Mindig jobb, ha az igazságban kételkednek, mintha a hazugságban hisznek.” (Osvát Ernő)

Fábián Gyuri a Facebookon

Orbán a nyuszi idomár

2014.03.24. 11:31 Fábián György

nyusziCANFRF67.jpgKedves Putyi! Örültem levelednek, és annak, hogy a magyar diplomácia aktívan reprezentál Svájcban. Hurrá! Örülünk a kinti ragyogásnak. Bár itthon is olyan lelkiismeretesen foglalkozna az emberekkel, mint külföldön! Ám itthon csak a szemfényvesztésektől káprázunk.

Kérdezed, mi újság a választási kampányban? A választási kampányban odáig jutottam, hogy talán már minden választó polgár tudja, hogy ha rám akar szavazni, vagyok! Itt vagyok! Indulok. Jelölt vagyok. Vagyis megismertek, tudnak rólam. Nem mondom, hogy nem kéne még 2 hét, de ezzel mindig így vagyunk. A kampányba most kezdek igazán belejönni, hiszen nekem ez egy ismeretlen terület volt. Jóérzésem okán, és azért, legyen választható jelölt, indultam el. Sok segítőm van, és sokan vannak, akik a háttérből szurkolnak nekem. A politika nem más, mint mások képviselete a saját szándékaink szerint. Ehhez néha bizony fel kell venni a plé pofát. Kérni, követelni, játszani a szavakkal. Ez egy komoly és felelősségteljes dolog. Nagy fegyverténynek érzem, hogy én eddig nem engedtem semmilyen sárdobálásnak, sőt, ahogy eddigi életemben mindig, most is megvédtem ellenfeleimet. Néha persze érzem azt, méltatlanul kapták meg tőlem ezt, de én szeretnék maradni a : megdobnak kővel, dobj vissza kenyérrel elméletnél.

Két hét a választásokig. Mindenki nagy várakozással van. Sokan érzik úgy, hogy ezt a fideszses gőzhengert, ezt a hazugság imamalmot nem lehet legyőzni. Pedig de! Abban hiszek, az emberek józanabbak, mint hogy diktátorokat hagyjanak magukon élősködni.

A forint 313. A svájci frank, amiben eladósodott az egész ország csaknem 100 forinttal több, mint 4 éve.

A közüzemi árak ugyanakkorák, mint 4 éve a nagy rezsihazugság után is. Az élelmiszerek ára átlagban 30 százalékkal drágább. Nincs új munkahely, a közmunkások éhbérét sem tudják már májustól fizetni. Oroszországgal barátkozunk. 3000 milliárd forintos adósságnövekedésünk van 4 év alatt. Orbán barátai és rokonai milliárdosok lettek ugyanezen időszakban.

Trafikok, földek, vállalkozások kerültek barátokhoz. 500.000 ember elhagyta Magyarországot!

Mi kell még ahhoz, hogy felébredjen leszedált állapotából az ország?

Nagyon bízom a változásban. Ha ez nem lesz meg, akkor pár éven belül földindulás lehet Magyarországon.

A hétvégén egy nőnapi ünnepségen voltam felkért előadó. Az ország minden részéből jöttek anyák, nagyanyák, dolgozó nők. A keleti végekről szóló beszámolókon sírtam. Nem hazudtak, valódi mélyszegénységről, éhezésről beszéltek. Munka semmi. megbecsülés semmi.

Mi itt Győrben nem is értjük ezt. Ti Svájcban a legkevésbé, már ne is haragudj ezért.

A magyar média teljes egésze a FIDESZÉ! Köztévé, hetilapok, kereskedelmi tévék, hírportálok, városi lapok és rádiók! Nem Góliáttal kell szembenéznünk, hanem Góliátok hadával. És itt állunk, mi a kormányváltó jelöltek, mint Dávidok. Bár jó szerszámunk van a munkához, és ez látszik is lehetőségeink pőreségében, most csak a parittyánkban lévő kövekre hagyatkozhatunk. A kövek, kavicsok, a választók ikszei lesznek! Ezek záporában nem állnak majd meg hazugságváraik dülékeny falai mögött a fideszesek!

Tudni kell! Ez a választás a magyar emberek nagy megmérettetése lesz, nem a politikus jelölteké. Én hiszek a magyarokban, hiszek bennünk, hogy sokkal okosabbak, sokkal lényegre látóbbak, mint azt Orbán hiszi róluk! Hiszem, hogy el lehet őket varázsolni egy-egy bűvészmutatvánnyal, de megtéveszteni soha! Orbán kétszeresen is nyuszi varázsló. Egyrészt rendszeresen előkap a cilinderéből különböző nyulakat, azt mondva, ezek a semmiből teremtettek. Tapsolnak neki, de komolyan aligha vehető ez! A nyúl, ahogy sok más egyéb dolog, nem az orbáni kegytől születik. Másodsorban pedig azért nyuszi varázsló, mert fél kiállni egy nyilvános vitára. Sajnos ez a példa ragadós, helyi famulusai sem merik ezt megtenni. Kár!

Kedves Pityu! Április 6-án nyerni fogok! Addig is ölellek! Tsókolom az összes svájci magyart! Remélem regisztráltatok már a szavazáshoz!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyori-gyufalevelek.blog.hu/api/trackback/id/tr645876536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása