HTML

Győri Gyufalevelek

„Mindig jobb, ha az igazságban kételkednek, mintha a hazugságban hisznek.” (Osvát Ernő)

Fábián Gyuri a Facebookon

Orbán Viktor győri csütörtököt mondott

2014.03.28. 22:40 Fábián György

imagesCA4JM5IT.jpgVolt szerencsém a polgármester jelenlétében meghívni egy nyilvános vitára jelölt társaimat. Április 3-án 15 órára a győri Széchenyi térre. Mindenki átvette a piros borítékot. És megjelent a győri újságban, Orbán Viktor is ott lesz a téren.

Orbán Viktor azokat a városokat látogatja meg, az elemzők szerint vidéki turnéján, egy hetes kampányra adva a fejét az eddigi átvágjuk, felavatjuk, hiszen mi vagyunk a miniszterek elnöke mentalitást mellőzve, ahol billeg a léc. Ahol még a század végén még hiteles közvélemény kutatók is kormányváltó győzelmet jósolnak. Jön tehát Győrbe is! Már ez önmagában szinte győzelem. Nem? És ha elmondom, hogy pont az általam meghirdetett vitanapra, sőt ugyan arra a helyszínre érkezik, ahova én hívtam a képviselőjelölteket, nos ez már-már felveti a csak nem demokratikus lesz a választás utolsó hete kérdést. Szóval Orbán miniszterelnök bemondat a győri csütörtököt.

Mint megírtam korábban, a polgármester előtt nyilvánosan átadott, piros borítékban hívtam meg március 25-én reggel fél tízkor a képviselőjelölteket egy nyilvános vitára. (A tényt a sajtó is lehozta. kisalfoldonline.hu) A meghívás április 3-ára, 15 órára a Széchenyi térre szólt. Volt aki már ott , a városháza kék termében elfogadta az invitálást, volt, aki szégyenlősen iratai közé rejtette a színes borítékot. Gondoltam, a kormánypárti jelöltek aligha állnak ki vitára velem, velünk, de azt nem gondoltam, hogy mégis. Sőt a legnagyobb ágyút küldik majd el az adott időpontban hozzánk.

Mert mi történt? A ma megjelent városi hírmondóban ott a hirdetés, Orbán Viktor Győrbe érkezik. Méghozzá pont az én vitanapomra, és pont arra a térre. Micsoda megtiszteltetés. A hír vadonat új, eddig még csak nem is pusmogtak róla. Persze a Magyar nemzetben megjelent elemzés után, mely a győri körzeteket esélyesnek gondolta a választásokon a kormányváltó erők számára, érthető. A kormányfő kampánya oda szokott volt irányulni, ahol a fidesz gyengélkedik. Szóval jön. Én meg megyek. Nézem, mi az újság ilyenkor a közterülettel, mert azért tekesekkel a nyakunkon nem igazán lehet majd nyugodtan sétálgatni a téren. És minő balsejtelem igazolódik be, az eddig titokban tartott megjelenésre, pont az én invitálásom előtt fél nappal adtak le közterület foglalási igényt. Hm. Hm.

Gondolom azért, hogy nyugodtan vitatkozhassunk majd. Ám ha nem így lenne, biztos, ami biztos alapon én átteszem a győri vita időpontját 2-án szerdára! 15 órára a Széchenyi térre. (Persze azért csütörtökön is ott leszek!) Csak most nehogy Kövér Lászlónak jusson előre utólag eszébe, hogy akkor meg ő foglalja le egy bajuszpödrő magyarságigéző beszédre a térséget. Bár én vele is szívesen vitáznék. Sőt, már úgy vagyok vele, a feleségemet kivéve, mindenkivel vitába szállnék, csak azért, hogy legalább az illúziója maradjon meg annak, az emberek érvek és elképzelések mellé, nem pedig ideológiák színes kavalkádjaira voksolnak majd vasárnap...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyori-gyufalevelek.blog.hu/api/trackback/id/tr115883898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása