HTML

Győri Gyufalevelek

„Mindig jobb, ha az igazságban kételkednek, mintha a hazugságban hisznek.” (Osvát Ernő)

Fábián Gyuri a Facebookon

Meztelenül

2014.04.05. 06:32 Fábián György

putto (1).jpgNa, most ennek a feleségem nem biztos, hogy örül, de hát mondjuk ki őszintén, igaz, ami igaz, az elmúlt hetekben bizony nagyon sokszor előfordult, meztelenül járkáltam az emberek között. Nem is egyszer. Jobb ezt beismerni, mint tagadni. Egyszer úgy is előkerül egy fotó majd rólam valamelyik bulvárhíradóban. Ott állok meztelenül, de valami furcsa okból kifolyólag, a gatyámat mégsem tolom le.

Nem vagyok nudista. De a meztelenséget nem vetem meg. Sőt, bizonyos esetekben hittel vallom az LGT igazát. Van ami, annyira esztelen, hogy csakis meztelen jó. Nem tudom, a fiúk a kocsmából mire is gondoltak, mikor ezt a sort megírták, megénekelték, de azt igen,  én miként értelmeztem a dallamos üzenetet.

Ezért nem voltam rest meztelenre vetkőzni az emberek között. Aki azt akarja, hogy higgyenek neki, annak le kell dobálnia a ruháit. Vagy cafrangjait, vagy hívjuk bárhogy azokat a dolgokat, melyek elfednek bennünket a másik elől. Egyre azonban tényleg vigyázni kell, a gatyánkat ne toljuk le. Az ilyen magamutogatás már túl megy azon a határon, ahol a meztelenség filozófiai esztétikája még gyönyörködtet, elgondolkodtat és nem elborzaszt.

Persze kinél-kinél máshol van a határ.

Vasárnap este hét órakor véget ér a 2014-es országgyűlési választási kampány. Zárják a szavazó köröket, számolják a szavazatokat. A jelöltek izgatottan várják, hogyan szerepeltek. Mindenki végig gondolja, mit tett a kampányban? Volt-e számon kérhető ígérete? Volt-e programja? Volt-e alkalom arra, hogy őszintén, magát lemeztelenítve találkozzon emberekkel?  Mindenki tudja ezt. Mindenki érzi ezt. Nem kell másoknak megmondani, milyen volt az ő kampánya. Már ha volt, és nem a tévét nézve kiabált ki néha a konyhába, hogy azt mondja, anyukám, hát nézd csak, mint mondott az igazbeszélő Obersokkoló! Hát nem nyerünk megint négyharmaddal? Hozzál már egy gyors sört nekem!  

Én meztelenre vetkőztem.  Testközelbe engedtem mindenkit, aki ezt akarta. Aki kíváncsi volt rám, annak örültem. Aki elfutott előlem, azt sajnálom. Hiszem, azoknak, akik embereket képviselnek, nem csak üvegzsebűnek, de meztelennek is kell lenniük.  És nem csak balatoni villáik elkerített teraszain, vagy a horvátországi nudista strandokon. Ez ugyanis nem az ő, hanem a mi jövőnk záloga.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyori-gyufalevelek.blog.hu/api/trackback/id/tr795944784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása